21 May 2009

Melayu : Kata-kata Hari Ini Untuk Mu Esok

Saya mendapat maklumat ini malam tadi,sewaktu berjumpa dengan seorang otai politik yang boleh memahami bahasa cina.

KEPADA PEMBACA SILA BACA DENGAN BERHATI-HATI DAN FAHAMINYA,KEMUDIAN BERMUHASABAH SEKETIKA.

KATA-KATA INI DIUCAPKAN OLEH LIM KIT SIANG DALAM BAHASA CINA SEMASA KEMPEN P/RAYA KECIL KUALA TRENGGANU JANUARI LEPAS.

KALAU MAHU KITA JADI PERDANA MENTERI,MAKA KITA KENA PECAHKAN MELAYU CUKUP-CUKUP.

Terbakar tak hati kita mendengarnya ? Jadi , tunggu apa lagi bertindak sekaranggggggggggggg.


Sebab itu saya kata daripada dulu lagi wahai bangsaku sekalian. DAP ini adalah parti serpihan PAP pimpinan lee kuan yew di singapura. Matlamat dan cara perjuangan mereka sama. Selepas mereka menguasai singapura,maka mereka akan berusaha menguasai Malaysia pula. Antara cepat atau lambat hanya masa yang akan menentukannya.

Tetapi nampaknya sejak akhir-akhir ini,proses DAP mengusai Malaysia semakin hampir,kerana semakin ramai bangsa kita sendiri yang memberi peluang kepadanya.

Harus diingat,tiada peruntukan dalam Perlembagaan Malaysia,orang bukan Islam tidak boleh menjadi PM.

Harus diingat juga antara lim kit siang dan lee kuan yew telah ada perancangan halus sejak dulu lagi untuk menguasai Tanah Melayu. lim kit siang celaka ini dulu adalah setiausaha akhbar lee kuan yew,PM singapura pada masa itu. Pada tahun 1962 beliau balik ke Melaka dan menubuhkan DAP. Siapa yang suruh ? Kita telah berjaya mengusai singapura,maka kamu harus pulang ke Tanah Melayu dan bina platform kita di sana pula !


Tapi disebabkan melayu ini BODOH,maka mereka tidak sedar perancangan halus DAP yang cerdik ini. Bila ada DAP baca sepatah dua ayat Quran yang tunggang langgang,maka disambut dengan takbir dan diutuskan surat tahniah. Mudahnya melayu diPERBODOHKAN !




Ibarat kanak-kanak YANG diumpan gula-gula . Setiap hari seorang lelaki memberi gula-gula kepada kanak-kanak maka dipujinya lelaki itu. Walaupun ibu bapanya telah melarang jangan ambil jika ada orang yang tak kenal beri gula-gula. Tetapi kanak-kanak itu menjawab ,abang itu baik,abang itu bagus dan sebagainya. Sehinggakan ibu bapanya hilang akal bagaimana lagi hendak menasihati anaknya itu. Akibat daripada tidak mendengar kata-kata ibu bapanya,satu hari kanak-kanak itu telah diculik,dirogol dan dibunuh oleh si pemberi gula-gula itu.

Begitulah juga dengan perangai orang-orang melayu yang termakan kata-kata DAP itu. DAP itu tiada ikhlasnya. Sebab itu orang tua-tua zaman dahulu cukup pantang dengar nama DAP dan lim kit siang. Perkara ini masih lagi berlaku di Kelantan sekarang. Orang di sana masih tidak menerima DAP sehingga sekarang. Sebab itu DAP tidak ada sebarang cawangan di sana.

DAP hanya berlagak baik dengan PAS semata-mata untuk mendapat keuntungan politik dan seterusnya mencapai hajat mereka untuk menguasai Tanah Melayu. Daripada dulu lagi DAP tidak setuju dengan Negara Islam. lim kit siang pernah pertikai kenyataan Tun Dr.Mahathir dalam Parlimen antara tahun 1999-2000 tentang status Malaysia sebagai Negara Islam.

Kalau Negara Islam yang ada sekarang pun DAP pertikaikan,hangpa ingat DAP tu bodoh ke nak terima Negara Islam yang diperjuangkan oleh PAS.

Pada 1999 DAP mengalami kekalahan teruk dalam PRU ke 10,kerana bekerjasama dengan PAS,sehingga Pengerusi DAP pada masa itu Chen Man Hin terpaksa letak jawatan .Dan lim kit siang pada masa itu sebagai s/usaha agung DAP menarik DAP keluar daripada Barisan Alternatif,kerana tidak sebulu dengan PAS yang tetap memperjuangkan negara islam.

Tetapi setelah PAS setuju mengugurkan perjuangan Negara Islam dan hukum hudud maka DAP sanggup bekerjasama kembali dengan PAS. Itulah standard maruah melayu di tanahair sendiri.

Sanggup korbankan prisnsip dan perjuangan kerana hendak bekerjasama dengan DAP. Dimana maruahnya ? Kenapa tidak menyuruh DAP sahaja yang menggugurkan tuntutan kecinaan mereka itu untuk bekerjasama dengan PAS. Sepatutnya biarkan DAP datang kepada PAS ,bukannya PAS terhegeh-hegeh menghulur tangan kepada DAP.

Tapi PAS sanggup buat semua itu kerana hendak menyembelihkan bangsa sendiri iaitu UMNO. Sehingga bila diajak untuk membentuk kerajaan UMNO-PAS di Perak pun ditolaknya. Lebih rela bekerjasama dengan DAP daripada dengan UMNO. Klik sini.

Langkah mayat saya dulu sebelum laksanakan hudud- karpal singh

Haji Hadi ubat luput tarikh - karpal singh.

Hey melayu,jangan jadi BODOH lah,SEBODOH melayu singapura zaman dulu. Bila singapura nak keluar dari Tanah Melayu,Tunku Abd.Rahman ajak orang melayu singapura menyertai Tanah Melayu. Mereka enggan dan mengatakan kerajaan cina pimpinan lee kuan yew lebih baik daripada kerajaan Melayu pimpinan Tunku. Kami rela bertuankan kerajaan cina. Dan pelbagai lagi kata-kata hina dilemparkan kepada Tunku dan dipujinya melangit lee kuan yew.

Nah...ambil kau sekarang wahai melayu singapura.Akibat kebodohan datuk nenek kau orang dulu,sekarang anak cucu mereka yang merana.

Sekarang baru dok kelam kabut datang Malaysia untuk bercerita kesengsaraan kamu di singapura.

APAKAH KITA MAHU NASIB KITA SEBANGSAT ITU WAHAI MELAYU DI TANAH MELAYU ?

Sebelum tidur malam lihat wajah anak-anak kita. Tanya diri kita sendiri seperti dibawah ini.

Adakah apabila aku pejam mata nanti ,aku dapat mewarisi negara ini dengan keadaan seperti sekarang kepada anak cucu ku sebagaimana datuk,nenek dan ibu bapa ku mewarisi negara ini seperti sekarang terhadapku ? Fikir ! Fikir ! Fikir !

Jangan guna alasan cuba-cuba atau belum cuba belum tahu dengan DAP ini . Mereka memang ada agenda jahat. Contohnya sudah terbukti di Singapura dan di Perak selama 11 bulan.

lee kuan yew tak akan pejamkan matanya selagi DAP tidak dapat menakluk Tanah Melayu. Percayalah kata-kata saya ini. Ambil pen atau pensil tanda di dinding rumah anda semua tarikh,masa dan kata-kata saya ini untuk membuktikan kata-kata saya ini benar satu hari nanti. ataupun buat satu plak di bawah pokok depan rumah anda untuk mengingati kata-kata saya ini.

Bukan niat saya nak suruh pembaca semua sokong UMNO atau BN. Nak sokong PAS pun sokonglah. Saya tak halang. Tapi jangan beri muka kepada DAP. Aku lebih rela menyerahkan negara ini kepada PAS daripada diserah kepada DAP.

Soal PAS atau UMNO perkara ke dua. Yang penting Islam dan Melayu. Walaupun kau dan aku bermusuh kerana aku UMNO dan kau PAS,tapi kalau aku mati,wajib kau sebagai seorang islam walaupun PAS untuk menguruskan jenazahku.

Begitu juga jika kau orang PAS meninggal dunia,wajib bagiku sebagai seorang islam untuk menguruskan jenazah mu. Tak mungkin aku merelakan lim kit siang,ngeh koo ham atau jeff oii menguruskan jenazah mu. Silap-silap nanti mayat kau atau aku pun dia tak pandang. Dicampak ke sungai sahaja oleh mereka.

Air dicincang tak akan putus. Setakat mana sangat kita nak bergaduh. Akhirnya aku usung keranda kau dan kau usung keranda aku.

INSAFLAH WAHAI BANGSAKU.

INSAF,INSAF,INSAF

BANGKIT,BANGKIT,BANGKIT

BANGKIT CEPATTTTTTTT !!!!!!!!!!!!!!!!!!



Nukilan dari RBF

1 comment:

aleevad said...

Saya amat setuju dengan semua pendapat saudara... Izinkan saya memberi more input to your writing...

Sila baca:

http://siasahdaily.blogspot.com/2009/05/selangor-belajar-dari-singapura-untuk.html

Pakatan - Malaysian Malaysia (Motto yang digunakan oleh Lee Kuan Yew in 1969) - http://en.wikipedia.org/wiki/Malaysian_Malaysia

Siapa Lim Kit Siang? Ex-Supol Lee Kuan Yew - http://ms.wikipedia.org/wiki/Lim_Kit_Siang

Dari mana PKR dapat fund? http://www.masterdedah.com/2009/04/penyata-akaun-pkr.html

Sape link person? http://www.masterdedah.com/2009/04/pertemuan-eksklusif-meminta-bantuan.html

Apa yang jadik bila 'diorang' berkuasa? http://www.agendadaily.com/cms/content.jsp?id=com.tms.cms.article.Article_1b63fcca-cabec5bb-154de0b0-d08a5a1a

CONCLUSION:

PR nak buat duit, takde fund...terpaksa mintak dari luar, dari mana?...Singapore..Lee Kuan Yew ada sana..PAP akan tolong PR..with one condition ek..
DAP will be in power...Anwar Perdana Menteri..Lim Kit Siang DPM...

Singapore datang menjamah kita sikit demi sedikit, tambah lagi ada kaki macam Anwar Ibrahim, yang memerlukan support dari DAP, apa lagi...

Semua pasal Power & Money, Tengoklah...Lagi banyak duit akan masuk from Singapore, Selangor lagi maju...muahahhah. Dalam diam, orang selangor akan duduk bawah kaki Cina Singapore dan akan berjangkit ke satu Malaysia... Yelah, kan Melayu ni orang yang baik...selagi tak kena pijak, selagi tu kita tak nampak..

Please write more thing for the Malays to wake-up..Happy writing