04 January 2010

Memorandum Sejuta Umat

Hari ini kita harus memperbaharui dan terus mengukuhkan perpaduan Islam. Hari ini kita harus terus tekad mempertahankannya hingga ke titisan darah terakhir. Perjuangan ini bukan untuk kita tetapi untuk anak cucu kita yang bakal mewarisi perjuangan hari ini.

Biar kita kesal hari ini tetapi sesal dikemudian hari. Sesungguhnya tuhan tidak akan mengubah nasib sesuatu kaum itu melainkan kaum itu sendiri mengubahnya. Usaha kita hari ini adalah ganjaran di masa yang akan datang. Insyaallah.

Nyatakan bantahan anda di sini : Daftar Petisyen

3 comments:

10 BUDAK HITAM said...

Assalamualaikum saudara,

Dalam kita bersama-sama menongkah arus dan memperjuangkan setiap idea dan pendekatan ke arah kemakmuran dan keamanan sejagat,saya mohon jasa baik saudara untuk letakkan blog saya,

http://10sibudakhitam.blogspot.com/

dalam blog list saudara.Blog saudara juga telah saya masukkan dalam list saya agar kita dapat sama-sama berkongsi memartabatkan agama dan bangsa tercinta.

Saya dengan ini juga secara rasminya menjadi followers blog saudara.

Dalam memantapkan ukhwah dan merapatkan saf, harapan saya agar dapat kita sama-sama jadi followers blog dan buktikan pengikut kita lebih ramai bersatu-padu dalam menegakkan agama,bangsa dan negara.Tunjukkan inilah generasi maya yang bersatu dalam perjuangan di alam siber.

Menjadi followers di blog saya di http://10sibudakhitam.blogspot.com, saya dahului dengan ucapan terima kasih.

Salam ukhwah dari 10 Si Budak Hitam..Assalamualaikum.

KHAIRUL NAZRI said...

Salam,

Blog saudara telah saya link ke blog saya.

Terimakasih diatas sokongan saudara terhadap blogger-blogger yang perihatin terutama kepaa bangsa, agama dan negara.

Marilah kita semua terus berjuang mempertahankan negara ini dari segala anasir biarpun dikalangan bangsa sendiri yang tidak sepatutnya menikam aspirasi bangsa dari "belakang".

Salam Perjuangan

det said...

jemputan program dialog bersama pemimpin,
sila emailkan nama penuh, no ic, nama blog dan no telefon ke darulehsantoday.blog@gmail.com dengan kadar segera untuk booking tempat duduk.