26 May 2008

Teresa Kok - ANDARTU Pelahap Khinzir


Patutlah si Teresa Kok ini kuat sangat memperjuangkan ladang babi mega di Selangor. DAP kafir harbi anadartu yang sudah berusia 44 tahun tapi tak kahwin-kahwin lagi memang pelahap daging babi seperti yang di laporkan oleh TheStar baru-baru ini. Makanan kegemarannya ialah Babi Kukus Stim digaramkan bersama-sama ikan.

Agak-agaknya kenapa Teresa Kok ini tak kahwin sampai sekarang? Adakah kerana sikapnya yang suka mencari salah orang menyebabkan semua lelaki meluat apabila menjadi teman lelakinya. Apatahlah lai untuk menjadi perempuan Queen Control ini sebagai isteri. Tengok sahajalah bagaimana dia boleh Queen Control MB Khalil walaupun Khalil ini bukan suamninya

Sekurang-kurangnya kita tahu kenapa si DAP harbi seekor ini begitu ghairah memperjuangkan ladang mega babi tetapi bagi pemimpin PAS dan PKR yang beragama ISLAM kenapa mereka kelihatan lebih ghairah membela nasib babi sekarang ini?

Malah si kafir harbi dara tua ini turut menggunakan nama nickname sebagai Taufoo Pok yang mungkin bermaksud Taufoo Babi (iaitu sejenis nama makanan). Begitulah sikap Teresa Kok yang begitu sukakan babi sehingga nickname pon ader kaitan dengan babi.

Walaupun si Teresa Kok yang tidak sedar diuntung ini asyik menuduh kerajaan tidak adil tetapi dia sendiri belajar di dua buah IPTA kerajaan iaitu di USM dalam bidang Bachelor Komunikasi dan di UM dlm bidang BA Sains Politik serta Master in Philosophy. Walaupun belajar di IPTA, Teresa masih menganggap kerajaan kejam kepadanya kerana mungkin tidak memberikan pendidikan secara percuma seumur hidup.

Standard penyokong parti pembangkang, semuanya hendak percuma dan subsidi!! Pasal itulah isu ini menjadi pegangan dan perjuangan politik. Mereka ingin membolot kekayaan Petronas demi kepentingan peribadi dan lupa bahawa hasil minyak itu perlu dikongsi oleh generasi akan datang.

kompilasi,
khairulnazri.blogspot.com


No comments:

Cars & Formula 1