23 June 2009

Celaka begitu sekali?




UMNO & BN memang hina dan celaka .. masyarakat belum sedar lagi ,masuklah PAS,DAP atau PKR, dah tau UMNO dan BN tak pernah bela rakyat, masuk jer PKR dan PAS, yang pasti nya terbela,sama rata ,hak rakyat didahulukan pedulikan sultan.apa guna sultan kalau kehendak rakyat tidak diturut,biar rakyat yang tentukan siapa yang harus perintah,tak perlu ada sultan dah ketinggalan zaman..dah kuno amalan beraja ni,kalau boleh kami nak PRESIDEN, baru la sama standart dengan Singapore, mufti pun sama.maki jer pasal sokong UMNO & BN.

PAS & PKR adil.. perjuangan kan nama ALLAH.. orang lain pun nak pakai jugak nama allah .. tak kesian ker?beri la kristian peluang pakai nama ALLAH sekurang kurang nya senang nak berdakwah,kenapa orang UMNO CELAKA tak faham faham, "salah" kah nak bagi nama Allah pada kristian? Apa yang Karpal King sebut tu memang betul Pemuda Umno memang celaka pasal sanggup hantar "2 peluru", Pemuda Umno layak di gelar celaka pasal bukan 'ISLAM PAS',cuma anutan 'Islam UMNO' "Islam & Melayu" PR tak terasa apa apa pun pasal memang layak di celaka kan Pemuda UMNO, celaka PEMUDA UMNO berani masuk parlimen "PUKUL OKU" ,sial PEMUDA UMNO tunjuk samseng,baru jer nak 'tegur' Karpal KING dah di tuduh bertumbuk, penipu la PEMUDA UMNO ni, lain kali terus pegi tumbuk tak payah tegur, tak buat pun orang dah kata samseng ,Pemuda UMNO memang celaka pasal tak baling batu pada kereta kerabat raja,pemuda umno memang celaka lah.."pendek kata semua nama depan atau belakang ada UMNO memang celaka lah"


UMNO & BN memang celaka,pasal maki celaka pada en karpal king tu, pantang sangat hudud dilaksana kan..over my dead body kata karpal king, tapi sayang
sekali kami PAS & PKR pada Karpal King..UMNO tetap celaka pasal pertahankan hak ugama & bangsa, cuba cuba la perjuangan kan hak sama rata..tak payah bagi anak2 melayu masuk Universiti melainkan ada STPM,HAPUSKAN MATRIKULASI, hapuskan sistem kuota,biar sistem merit ,

UMNO = malay and of course malay are PIG and they are stink! but remember this only apply to malay UMNO's,cause none UMNO's not consider as ultramalays. so there are not pig as umno pig's.

UMNO memang celaka ambil alih kerajaan secara merampas kuasa, kesian DAP
selalu bahagi untung projek 90 % Nizar pulak dapat 10% , celaka hoii
celaka UMNO dan BN baru 11 bulan PR perintah UMNO & BN ambil alih
keraajan dengan cara paling hina,memang sial,tabur pasir dalam periuk
nasi Nizar and the geng memang celaka UMNO & BN,

UMNO & BN memang celaka,kesian HINDRAF, sampai hati roboh kuil hindraf
di "tanah haram",UMNO & BN memang celaka mengamal kan ethnic
cleansing,bertambah celaka pasal kaum india yang pegang MAXIS,bertambah
celaka lah UMNO & BN pasal biarkan ramai lawyer & Engineer dari
kaum India,sial dan celaka UMNO & BN membantu sekolah jenis tamil,

UMNO & BN memang celaka pasal HINDRAF & DAP nak tuntut sama rata
dengan hak bumiputra tak di layan,apa salah nya DEB di hapus kan sekurang kurang nya India dan cina boleh masuk ambik projek..setakat ambik sub buat jalan atau supply barang mentah yang 90% nilai dari projek apa la sangat,patut nya dapat 100% baru adil,

memang sial UMNO & BN ..hoiiii celaka kenapa nak pertahankan DEB, tengok contoh di Pulau Pinang sekurang kurang nya komisen projek dapat jugak 1% Guan Eng bagi pada melayu PKR,betapa "adil nya" Khalifah di penang ,UMNO
& BN patut contohi khalifah yang satu ni,

Pasal kes YB Eli.takde kerja lain lah,mesti kerja UMNO & BN,biar la Helmi nak
ambil gambar,YB Eli nak kangkang ker nak telanjang ker apa UMNO & BN peduli, salah ker nak tido dengan lelaki melayu?arghh memang celaka UMNO & BN nak zina pun tak boleh..

UMNO & BN lagi celaka tiru harapan baru untuk rakyat ke putrajaya 16 sept,last last idea tu di cilok oleh BN.
memang celaka sial lah...

UMNO & BN memang celaka,pasal bagi bantuan subsidi & duit poket pada
nelayan,pasal tu la harga Ikan mahal, dah la minyak bagi bantuan duit
poket bulanan pun dapat,memang sial lah UMNO & BN,

Hoooii lahanat UMNO & BN kami tak mau dah bantuan dan hak istimewa selama
ni takde apa yang istimewa, bagi sama rata jer pada kaum lain pasal melayu cuma 62% jer dalam malaysia, yang paling layak dan paling banyak perlu di bantu kaum HINDRAF,di ulangi kaum HINDRAF.

UMNO & BN jangan sesekali nak perjuangkan DEB,hapuskan pemilikan bumiputra 55% dalam pemilikan syarikat senarai awam di bursa saham..tu baru
adil..faham tak!

Hoii celaka UMNO & BN kami nak lagi subsidi, ambik lagi duit petronas,mana cukup setakat royalti jer..seboleh nya nak semua duit petronas biar minyak seliter 1.20,baru adil.

hoii UMNO & BN apa la sangat nak perjuang kan bangsa, apa ada pada
bangsa,kami dah boleh jatuh bangun sendiri,sekurang kurang nya kalau
susah ahlong dan tauke tauke cina boleh tolong.hapus kan bantuan MIKRO
KREDIT,HAPUS KAN SEGALA BANTUAN PERNIAGAAN PADA BUMIPUTRA,APA PERLU NAMA BUMIPUTRA,TAUKE AHLONG KAN ADA, hapus kan MARA, MARA langsung tak membantu anak anak melayu! Pasal MARA ada dalam DEB memang patut dihapus kan, hoii UMNO dan BN faham tak.. selagi kamu tak buat apa yang kami nak..akan kami fitnah akan keborbrokan kamu,sial punya melayu UMNO.

petikan dari blog PISAU

8 comments:

Cheguman said...

Pisau betul-betul marah. Sebabnya? Beliau tahu apa yang berlaku di sebalik kenyataan pakatan pembangkang kelamarin.

Pisau berhak marah.

zainalabidinahmad said...

Biarkanlah pelacur itu terus melacurkan dirinya.Kita jagalah anak bangsa agar tidak terjerumus kelembah hina.Kita jagalah perjuangan agar tidak sampai dilacurkan hanya untuk sedap yang sekejap.

Pelacur itu akan terus dikongkong oleh bapak ayamnya dan ditipu oleh janji-janji manis pemusnahnya yang berpura-pura kawan agar dirinya menjadi umpan mencari makan.

alahai said...

bro, wa ternanti-nanti lu post artikel lu sendiri. Bila mau bikin? asyik copy paste jer.

KHAIRUL NAZRI said...

Bro Alahai,

Komitmen tugas yang tinggi amat menyukarkan untuk saya menulis dengan penuh konsisten.

Walaubagaimana pun, saya mengucapkan ribuan terimakaish diatas kesudian bro dan kawan-kawan yang masih mengunjungi blog saya yang tidak seberapa ini.

Tahniah diatas penganjuran Smart Solat di surau kita tempohari. Ia amat bagus untuk mendidik anak-anak kita serta menanam jiwa islam dari kecil keatas anak-anak yang menjadi pewaris negara kelak. Insyallah.

KHAIRUL NAZRI said...

Salam cheguman,

Artikel Pisau berkenaan tampak keras namun jikalau difahami betul-betul ianya tidak begitu malah jika kita sedar bahawa tulisannya amat mneyedarkan kita apa sebenarnya realiti khususnya kepada bangsa Melayu.

Jeffry said...

SALAM PERJUANGAN BRO..PERGHH MANTAP ARTIKEL LU BRO..MMG PAKATAN MKN CILI BERAPI LA LEPAS NI KEHKEHKEH

KHAIRUL NAZRI said...

Thanks Bro Jeff

KHAIRUL NAZRI said...

Thanks Bro Jeff