21 August 2009

Siapa Sebenarnya ANAK HARAM'S


Sebuah blog yang terang-terang menghina kita orang-orang Melayu yang memaparkan tokoh pemimpin kita sebagai ANAK HARAM. Klik pada imej untuk baca seterusnya. Fikirkan...

Mungkin pengendali blog berkenaan "tidak faham" atau "tidak mengetahui" bahawa menghina itu merupakan suatu bentuk permulaan kearah mencetuskan ketegangan dan perbalahan yang membawa bencana kepada semua pihak.

Seperti mana yang dinyatakan oleh MurSamdul PAS N.Ajis bahawa sekiranya kita tidak faham atau tidak mengetahui sesuatu itu, setiap perbuatan kita itu bukan menjadi suatu kesalahan dan dimaafkan disamping mendapat bonus kalau bukan penyokong UMNO, "dijanjikan" syurga.

Justeru itu, secara peribadi saya melihat perkara ini merupakan suatu sikap yang kurang ajar serta tidak berterimakasih diatas toleransi orang-orang Melayu terhadap kaum-kaum lain di negara ini.

Maka dengan itu kita harus melihat pada hari ini bahawa mesyuarah dan persepakatan antara kaum bukan lagi pilihan utama. Sebaliknya kita harus memerangi mereka habis-habisan seperti mana mereka-mereka ini berbuat perkara yang sama terhadap bangsa Melayu. Kita harus menggunakan apa sahaja cara agar mereka benar-benar faham siapa tuan di Tanah Melayu ini. Ketuanan Melayu harus dipertahan dengan apa jua cara dan keadaan demi survival bangsa Melayu itu sendiri di tanahair sendiri. Insyaallah

Kita juga harus memberikan kefahaman luar dan dalam kepada melayu-melayu yang menjadi petualang bangsa dengan memecahbelahkan kesatuan dan masa depan bangsa dan negara dengan menjadi barua-barua kepada gangster-gangster dan kaki-kaki auta hanya kerana segelumit kuasa dan kedudukan.


"Memperjuangkan Bangsa, Memartabatkan Agama"

1 comment:

revlishadi said...

salam jiran,
lama tak jengok ke sini. Wa tertarik dengan logo misi menawan selangor tu. Tiga potong tangan berlainan warna siapa tu yang berpegang antara satu sama lain. Adakah cina,melayu dan india atau tangan jawa,melayu dan banjar?

Cars & Formula 1